Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

sobota 2. listopadu 2013

Co dodat...Aliz, Aliz...

71...co dodat...21 kg přede mnou...
Zejtra se vracim po prázdninách na intr...
Kéž bych zas dokázala jíst 900 kcal max...


Zajímalo by mě-byly jste někdy opravdu zamilované?Myslim takovou tou trochu nešťastnou láskou...
Já jo a sama jsem si to nečekaně zkazila-on mě taky miloval (miluje?), jenže já se vždycky leknu toho co cítim a prostě vím, že to zase ztratím, tak místo toho uteču...
Už je to třičtvrtě roku kdy jsem ho naposledy viděla a asi měsíc kdy jsem s nim naposledy mluvila...slyšela jsem, že je na vazbě...ach jo, já nevim co dělat...jsem nešťastná-tak celkově...
Já bych si pro jednou přála na to všechno nebejt sama...

Mimochodem-já vim, že to většina z vás (jestli vůbec někdo) nejspíš nepochopí a i odsoudí, ale rozhodla jsem se, že si dám...nevim kdy, ale...

Aliz :)

4 komentáře:

  1. být sám není nikdy dobré... nešťastně zamilovaná jsem byla, ale láska to nebyla... děkuji za pochvalu jídelníčku :)

    OdpovědětVymazat
  2. neuvěřitelná? ani ne, včera sem si to zas solindně podělala...dát dolů za týden tři kila...bez šance...shit
    o té lásce sem nedávno taky přemýšlela a s tím utíkáním to mám stejně, jak to začně být vážný vemu do zaječích, protože nechci mít nakonec zlomený srdce...ale pokud vím tak sem fakt jaože fakt echt moc zamilovaná asi nikdy nebyla...
    a to že si dáš je tvoje věc, nikdo tě nemá právo soudit, ale i tak...je to opravdu nutný?

    OdpovědětVymazat
  3. jj vážím se denně, když se za váhu stydím tak píšu otazník :D...jako fakt nechápu, jak je možný že mám po jednom jalbo o 0,4kg víc, ale zas nadruhou stranu když jím míň tak mám pomalejší zažívání takže se to ve mě "naskládá" a to se projeví na váze...nebo aspon tak mi to přijde....nevim, ale uplně největší victory co může být, kamoš mě uzvedl jednou rukou, není žádnej slaboch ale i tak sem se cítitla...uau...kočko držím palce že to dáš jen musíš najíz způsob který ti bude vyhovovat...já ho hledala skoro dva roky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejsi v tom jediná, já taky odháním všecky, kteří by mě mohli mít rádi .... :/

    OdpovědětVymazat