Created by MyFitnessPal - Free Calorie Counter

sobota 21. července 2012

Buď tak hodná a ...přestaň jíst.



Ahoj holky...když jsem se před pár dněma koukla na datum posledního příspěvku, tak jsem nemohla uvěřit tomu, že už to bude skoro rok (!!!) co jsem sem naposledy něco napsala a ikdyž jsem se tak nějak vytratila, tak jsem v rámci možností pořád četla vaše blogy a nepřestala hubnout-což je jedna z mnoha věcí, který se za tu dobu staly...

Zhubla jsem ze 76 na 52, ale teď jsem bohužel zpátky na 59:/
Prostě jsem zase začala-a zase přestala- fetovat a ten konec a nuda, protože jsem jen celý dny zavřená v pokoji a nemám náladu nic dělat (taky vysvětlim) maj za následek to, že se akorát přežírám a ještě ke všemu jsem po dlouhý době zas zvracela-no super...

Jinak k tý náladě-jednak samozřejmě opět neberu prášky (jsem maniodepresivní) a navíc mi zavřeli snoubence (njn, dokonce se budu vdávat:) a to s někym, koho znám asi 6 let, ale dohromady jsme se dali ani ne před rokem...)...

He hit me and it felt like kiss...

Jenže-tohle všechno neni důvod pro to jíst a byla bych moc ráda, kdyby zas přišlo období, kdy nemám náladu ani na to jídlo!

Mimochodem holky, mám dotaz ohledně mojí cílový váhy-já vim, že je to individuální, ale myslíte si, že 44 kg na 173 cm je už moc málo?!(Alternativní cíl je 47, což ty tři kila mi nepřipadá tak moc velkej rozdíl...)

Viděl někdo v poslední době Angie?
Má přesně takovou váhu a výšku, tak prosim o komentáře!








Ty tři poslední fotky jsou moje nej thinspo a tam by měla mít údajně asi 49,5kg...

5 komentářů:

  1. Ty se vracis? To je super!! ja mam net v mobilu a normal budu mit nejak zacatkem srpna, tak pak dam hned vedet! a gratuluju ke svatbe, aspon neco dorovna ty tvoje sileny choroby- hold zivot je boj... a k ty vaze 43kg je malo ;) ja merim 174cm a kdyz jsem mela 60kg tak jsem vypadala hodne dobre a spodni hranici vidim nekde na 50kg.. ale je to individualni no jelikoz kamoska je stejne vysoka a ma asi 65kg a ypada uzasne, ale zas hodne sportuje

    OdpovědětVymazat
  2. přesně tak! jíst co nejméně, jenom abychom přežili!

    OdpovědětVymazat
  3. Angelina vypadala hodně dobře třeba ve filmu s bradem pittem, tam se mi líbila nejvíc. Možná že těch 47-48 by stačilo))

    OdpovědětVymazat
  4. promiň, že píšu až teď, ale dřív jsem si komentáře o té mé a tvé váze na mém blogu nevšimla... držím palce a sleduju tě teď denně :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Promiň, ale vystouplý žíly na kostnatých rukou se ti taky líbí? (nechápavý obličej) Mě z ní úplně naskakuje husí kůže, vypadá jako kdyby vylezla z koncentráku.

    OdpovědětVymazat